קורס כלכלת המשפחה ואימון

שמתי לב שהפרסים בלוטו בתקופה האחרונה גבוהים מאוד!!

כדי לפתות עוד אנשים להשתתף בהגרלות, המציאו גם פטנט חדש:

טופס שמכפיל את הפרס. למשל השבוע הפרס הראשון הוא 30 מיליון, אבל מי שממלא טופס יקר פי שניים, יכול לזכות ב 60 מיליון!!!

איזה סכום אגדי. מי בכלל צריך כל כך הרבה כסף? ומי בכלל יכול להתמודד עם סכומים כאלה. מה תוכלי או תרצי לעשות עם כל כך הרבה כסף….

ובכל זאת, רובנו מפנטזים על פרס שנזכה בו ומה נוכל לעשות איתו, ואיזה חיים משוגעים נוכל לחיות אחרי זכיה בלוטו או בטוטו או קבלת ירושה גדולה ומפתיעה….

מותר לך לחשוב על האפשרות הזאת ולפנטז עליה, זה לגמרי לגיטימי.

אבל אגלה לך עובדת חיים עצובה: הסטטיסטיקה מגלה לנו שרוב האנשים שזכו בפרס גדול באופן פתאומי, היו מאושרים רק לפרק זמן קצר מאוד.

תוך תקופה קצרה מאוד, אולי שנה או שנתיים, הם איבדו את כל הכסף שזכו בו. ויותר גרוע מזה: מצבם הכלכלי הפך להיות עוד יותר גרוע ממה שהיה קודם.

בטח את שואלת את עצמך, איך זה יכול להיות? והתשובה היא מאוד פשוטה: מי שלא יודע להתנהל נכון עם סכומי כסף קטנים, לא ידע להתנהל גם עם סכומים גדולים!

הבודדים שזכו בפרסים גדולים וגם הצליחו להחזיק בכסף לאורך זמן וליהנות ממנו, היו כאלה שידעו גם לפני כן להתנהל טוב עם כסף.

לכן, כל כך חשוב ללמוד לגלות את הדרך שבה משתמשים בכסף ומנהלים אותו.

אולי תתפלאי לדעת שגם מי שמרוויח הכנסה ממוצעת, יכול לתכנן את העתיד הכלכלי שלו ולהצליח לחיות טוב, ברמת חיים איכותית ומהנה.

כל הסוד על רגל אחת: כל ההוצאות שלך צריכות להיות בגובה ההכנסות שלך! וזה כולל גם סעיף חיסכון, סעיף חשוב ביותר שבעזרתו תוכלי לשפר מאוד את  מצבך הכלכלי כבר בעתיד הקרוב.

עכשיו את שואלת את עצמך: איך זה אפשרי?

אז החדשות הטובות הן, שאפשר ללמוד את כל זה בקורס קצר של 8 מפגשים! ומתי כדאי להתחיל ללמוד? אם אפשר היה אתמול – אז אתמול! אבל כמובן אי אפשר אתמול, אבל מה שכן אפשר, זה להתחיל ממש עכשיו!

תפסיקי לדחות ותתחילי עוד היום, או לפחות כבר בשבוע הבא.

בלי דחיות, פשוט להירשם לקורס שבו תגלי את כל הסודות על כסף שלא ידעת עד עכשיו. סודות שכל מי שהצליח מבחינה כלכלית, משתמש בהם.

>> תלחצי כאן כדי להבין איך הקורס ישנה את מציות הכלכלית שלך <<

רוצה גם את להצליח?

כאן תמצאי את כל הפרטים על הקורס שבעזרתו יהיה לך כסף לכל מה שחשוב לך. ככה גם בלי לזכות בפרס דמיוני בלוטו או בטוטו, תרגישי עשירה…

ורק לסיום, נשמח לדעת מה את מתכננת לעשות בכסף אם תזכי מחר בלוטו? תכתבי לנו ונתרגש ביחד איתך, כי זה אפשרי גם בלי זכיה, זה לגמרי אפשרי בעזרת חשיבה יצירתית ושונה ממה שחשבת עד כה…

>> כל הפרטים על הקורס בלחיצה כאן <<

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן